انواع پرچم رومیزی و تفاوت آن ها

بدون شک استفاده از پرچم رومیزی جهت دکوراسیون تغییر چشمگیری در نمای کلی آن مکان خواهد داشت. بطوری که این تغییر برای شرکت ها، ادارات، موسسات و دیگر کسب و کار ها یک الزام می باشد. تا مراجعه کننده، ارباب رجوع، مشتری و بیننده با دیدن این نما حس حضور در آن مجموعه را بدست آورد. با این حال هر نوع از پرچم رومیزی تاثیر متفاوتی بر این نما و حس خواهد داشت. در ادامه به تشریح این تفاوت ها خواهیم پرداخت.

سادگی

پرچم های تی، ال و لیزر شده، بدون ریشه هستند که همراه با پایه های استیل، برای سبک طراحی مینیمال و مدرن مناسب می باشند. همپنین حجم کم این پرچم ها بدیل عدم استفاده از ریشه، ویژگی منحصر بفردی برای میزهایی با سطح های محدود می باشد.
پرچم رومیزی

تشریفات و آداب بین الملل

قبل از طراحی و اجرای آن طرح، تعیین هدف و گردآوری اطلاعات اولین قدم است. از این رو، انتخاب پرچم های لیزر شده یا دوردوخت، همیشه انتخاب درستی نیست. در فضاهای رسمی، مراسم های دولتی، هتل ها و دیگر مکان هایی که هرگونه مراوده ای با اتباع خارجی در جریان خواهد بود، استفاده از پرچم های ریشه دار توصیه می شود. البته استفاده از ریشه پرچم در مراسم های نظامی، بدرقه و استقبلال اجباری است.
پرچم تشریفات

دیگر خصوصیات

– از دیگر تفاوت ها میتوان به اندازه، نوع پایه و جنس پارچه هر یک از پرچم های رومیزی اشاره کرد. اندازه پرچم های ال و تی 30*10 سانتی متر می باشد و دیگر پرچم ها در اندازه 20*30 تولید می شوند.
– جنس پارچه های استفاده شده در تمامی پرچم ها ساتن و مخمل می باشد که پارچه مخمل تنها برای چاپ پفکی و گلدوزی استفاده می شود. لازم به ذکر است، بطور عمومی، پرچم های تی و ال با پارچه مخمل تولید نمی شوند.
پارچه ساتن
پارچه مخمل
– پایه های پرچم رومیزی بسیار متنوع هستند و در انواع پلکسی، خاتم، نفیس، سنگ، پنجه، استیل تک میله، استیل دو میله، استیل سه میله و استیل تخت ساخته می شوند. البته پایه پرچم های نوع تی و ال، فقط استیل تخت است.
پایه پرچم رومیزی
اگر همچنان در رابطه با این محصول سوال یا ابهامی دارید، همکاران ما در شرکت تک پرچم پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. همچنین میتوانید در شبکه های اجتماعی از تخفیف های مناسبتی بهره مند شوید.تماس با ما
keyboard_arrow_up