انواع پایه پرچم رومیزی و تفاوت آن ها

پایه پرچم رومیزی تاثیر زیادی در نما و جلوه کلی پرچم دارد. بگونه ایی که انتخابی نادرست هماهنگی طرح و رنگ پرچم را با محیط از بین می برد. لذا در این مقاله به معرفی هریک از این پایه ها پرداخته ایم تا راهنمای شما در انتخابی درست باشد.

پنجه

پایه ایی بزرگ و آهنی که مناسب برای میز های پذیرایی بزرگ است. این پایه به دلیل بزرگی بسیار جلب توجه خواهد کد و برخلاف دیگر پایه ها که ارتفاع پرچم را تا 40 سانتی متر می رسانند. این پایه، ارتفاع پرچم را تا 45 سانتی متر می رساند. اندازه این پایه 15*15 سانتی متر است.
پایه پرچم رومیزی پنجه

نفیس

زیباترین پایه در بین پایه پرچم های رومیزی، پایه پرچم نفیس هستش. این پایه به دلیل منبت کاری های آن، بسیار چشم نواز است و نور را به راحتی منعکس می کند. جنس این پایه مواد پلیمری و اندازه آن 8*8 سانتی متر است.
پایه پرچم رومیزی نفیس

خاتم

از دیگر پایه های مجلل، پایه خاتم است. این پایه حال و هوای سنتی و یا بومی به پرچم و محیط می بخشد.جنس این پایه چوب است و روی آن خاتم کاری شده است. اندازه این پایه 10*10 سانتی متر می باشد.
پایه پرچم رومیزی خاتم

استیل

پایه ای که بیشتر برای الحاق مدرنیته به محیط انتخاب می شود پایه استیل است. زیرا بطور کلی استفاده از فلزات تداعی کننده صنعت و بی حسی می باشند. این پایه در انواع تک میله، دو میله، سه میله و تخت(ضخامت 3 میلیمتر) تولید می شود.پایه های چند میله، برای قرار گیری چند پرچم جهت نشان دادن همکاری و یا نشان دادن زیر مجموعه های یک شرکت بکار می روند. اندازه این پایه 10*10 سانتی متر(نوع تخت آن 7*7 سانتیمتر) است.
پایه پرچم رومیزی استیل

پلکسی

توام با زیبایی، این پایه مقاوت بالایی در برابر ضربه دارد. و از جهت شفاف بودن، استفاده از این پایه برای میز های شیشه ایی توصیه می شود تا همخوانی خوبی را بیافریند. جنس این پایه همان پلکسی(یک نوع ماده پلیمری) و اندازه آن 10*10 سانتی متر است.
پایه پرچم رومیزی پلکسی

سنگ

شاید قدیمی ترین نوع پایه پرچم رومیزی، نوع سنگی آن باشد. این پایه بسیار پر طرفدار است و اکثر مواقع با تمامی محیط ها همخوانی دارد. لازم به ذکر است، این پایه کمترین قیمت را در بین دیگر پایه ها دارد. اندازه این پایه 8*8 سانتی متر می باشد.
پایه پرچم رومیزی سنگ
اگر همچنان در رابطه با این محصول سوال یا ابهامی دارید، همکاران ما در شرکت تک پرچم پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. همچنین میتوانید در شبکه های اجتماعی از تخفیف های مناسبتی بهره مند شوید. تماس با ما
keyboard_arrow_up